torsdag, juli 21, 2016

Farsta Centrum med vänner

 Idag var jag till Farsta centrum med mina vänner Maria, Mia och Solan ( hon ville inte vara med på bild ) lite kul att det här är tredje året i rad jag träffar Maria och Mia just den 21 juli.

Jag köpte 2 djur till min samling Schleich figurer.


Vi åt på Sam & Co, förutom att min lök var lite bränd så smakade det bra, 89 kr för nudlar med kyckling och grönsaker inkl salladsbuffé och dricka.

Vi hade en trevlig dag men jag tror jag var den enda som shoppade, förutom djuren köpte jag ett doftljus och den här fina sjalen på Indiska.
Böckerna köpte jag sen på Coop i Västerhaninge centrum för 2 kr st, de har alltid en hylla där man kan fynda.

Tyvärr har jag fått svullna fötter, jag har stått mycket i jobbet sista 2 veckorna och nu är det ovanligt varmt dessutom, 28 grader idag.

Jag ska fortsätta med min reseberättelse när jag kommer hem igen, jag har haft fullt upp sen jag kom hit ner i måndags, gå på möten i templet och umgås med vänner, en del vänner träffar jag bara här nere för de bor här eller kommer från andra orter, sen är det många norrländska vänner  också som jag får chansen att umgås med när de också är här samtidigt.

Inga kommentarer: