onsdag, oktober 05, 2016

Kjell Olof Feldt och Birgitta von Otter

 I går träffade jag fd finansminister Kjell-Olof Feldt och hans fru Birgitta von Otter.

 De var på biblioteket i Holmsund för att prata om sin nya bok Vägen ut, som handlar om hur hans alkoholism och hur det påverkat deras liv.
Jag hörde inte på föredraget för det var slutsålt, jag hade inte köpt biljett i tid för jag visste inte hur jag skulle jobba, så jag kom på slutet.
Båda var vänliga och sympatiska.

 
Jag har träffat honom förut, jag trodde det var i fjol, ,men det var för 4 år sen !! 
Så ung jag såg ut då...

Jag vet att jag är urdålig på att blogga, har inte ens skrivit om semestern men jag överdriver inte när jag säger att jag jobbat åt 7 företag i september, det har varit full fart, nu börja det lugna sig lite, om 2 veckor blir det nog lite fritid.

Inga kommentarer: