söndag, december 03, 2006

Nu är det jul ...

Jag har mest gjort kort på sistone,men det är kul,och jag har fått sålt dem också.
Min mamma har haft med till jobbet och jag har fått sålt över 30 kr, tjohoo !
Men hmm jag köper ju upp pengarna på nya pysselsaker,så rik blir jag inte.
Jag får fortsätta göra kort, några till kanske blir sålda,och så ska jag ju skicka iväg själv också.
Jag har bara hunnit slå in julklapparna till min man,resten väntar,och så är det dags att ta fram alla tomtar och dukar.
Varje år tänker jag att jag ska börja i god tid, redan i november,en eller två saker per dag,men sen så blir det första dagarna i december ändå,att jag aldrig lär mig.

Nästa helg ska jag på julfest i kyrkan,det är så mysigt, risgrynsgröt, pepparkakor, julsånger mm.
Mina föräldrar följer med.

Jag har sett en massa tjejer på pysselforumen som piffat upp tändsticksalskar,det är så läckert,jag vill också testa.
Men på onsdag ska jag på nån tråkig firmaträff, och så hoppas jag hinna till badhuset i veckan också.
Det är så underbart att simma och åka vattenrutchbana, och badhuset i Holmsund har så underbart god mat.
Haha då simmar jag och gör av med kalorier,och så äter jag istället.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får visa upp din snygga man här istället! :-D