tisdag, oktober 14, 2008

Fet som en get !!!!

Start för mig och Claes :
Jag 92,2, han 121,4
vecka 1 jag 91, han 121,7
Vecka 2 jag 90, han 121,3
Vecka 3 jag 90,2 han 121,5
Vecka 4, jag 90 han 120,8
Vecka 5, jag 89,8 han 119,5
Vecka 6 , jag 89,7 han 118,4
Vecka 7 , jag 89,1 han 118,2
Vecka 8 , jag 89,6 han 118,2
Vecka 9, jag 88,7 han 118
Vecka 10 jag 89,1 , han 117,9
Vecka 11 jag 89,4 han 117,8

Alltså har jag gått UPP 0,3 kg och han har gått ner 0,1 kg.
Jamen vääääs, förra veckan hade jag ju gått upp 0,4 också,alltså UPP 0,7 på 2 veckor, jag blir galen,jag ska sluta äta nu ju, bara sådär så att jag inte svimmar, men annars ska jag äta som en liten mus i minst en vecka.
Hatar mig själv just nu ju, jag som gick igenom urvuxna kläder igår och upptäckte att jag kunde ha en del kläder som jag var för fet för ifjol,men nu är allt förstört ....
I fredags vägde jag ju bara 88,5 och var så glad,jag har alltså gått upp 0,9 kg på 4 dar !!!!!
Feta äckliga jag som inte förtjänar nån mat alls nu ju , på torsdag ska jag simma häcken av mig !

Sammanlagt har jag gått ner 2,8 kg och han 3,7.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Uteslut kolhydrater i kosten så kommer du att gå ner mycket fortare.
Du får äta hur mycket du vill av sådant som inte innehåller kolhydrater. Max 20g kolhydrater varje dag.

//Margitha

Diana/Sayurii sa...

Fortsätt kämpa!!!!!
(Här går det JÄTTESEGT!!!!!!!!!!!!!!)

Sara sa...

Håller med ovanstående talare! Skippa potatis, bröd, ris och pasta, ät massor med bra fett och protein (du gillar ju bea ;-) ) och prova det ett tag. Man mår bra och tappar sin övervikt sakta men säkert. Och framförallt: slipper vara hungrig!!! Att svälta sej ner i vikt är ingen bra metod och har aldrig varit. Kika in hos mej för peppning.
För övrigt är väl inte getter särskilt feta av sej...? *kram*

sari sa...

Klanka inte ner på dig själv så mycket! Ibland går det upp... Jag tycker att du har kämpat på bra!!! Sen (vi kvinnor) har en tendens att samla på sig vätska under en viss period av månaden oxå...=)

Anonym sa...

Hej! Du måste få i dej mer av sånt som ökar din förbränning, utan att ge dej kalorier i nån större utsträckning. Morötter (å andra rotfrukter) frukt och bär, som ger kroppen lite att "jobba" med...
Du ska inte dra ner på maten till svältgränsen, då sjunker förbränningen ännu mer.. Du kanske har ätit för lite??
Good luck,
från en "gammal" viktväktare