lördag, september 15, 2012

6 månader av saknad

Idag har det varit en tuff dag, 6 månader sen min far gick över till den andra sidan, det känns konstigt, jag tycker att det inte är så länge sen jag pratade med honom, men det kan ju också bero på att vi har fin konstakt även sen han dog. Det var ju bara kroppen han förlorade, anden kan ännu kommunicera med mig, senast förra veckan började jag gråta när jag tänkte på honom, och då hörde jag hans röst tydligt i mitt huvud som sa : Men varför gråter du ? jag har det ju bra där jag är .
Och det har han  rätt i, han har det bra, slipper bli förkyld, slipper snö och stormar och kan umgås med alla förfäder som levt före oss.
Det har regnat och stormat hela dan idag ju, så trist väder, och så jag extra deppad då,men som det heter :
The show must go on, så jag hann med en kändisträff på eftermiddagen.

Inga kommentarer: