torsdag, april 25, 2013

Animals och Stanley Sjöberg

 Vi kom hem i lördags kväll vid 21 tiden, så det kändes lite motigt att jobba söndag morgon, men jag fick verkligen en kick när jag träffade på gruppen Animals ! De med låten House of the rising sun från 60 talet.
Bara en av dem är originalmedlem, de andra har tillkommit senare.
De var väldigt artiga och trevliga som engelska resenärer brukar vara.
De hade varit i Lycksele och uppträtt.
De var fem i gänget, men en av dem var managern, fast han spelar också med dem ibland, så jag tog autograf av honom med, men han tyckte själv att han kunde ta bilden för han inte är " riktig " medlem.

 Sen tog det bara nån timme från att de hade åkt så träffade jag pingstpastorn Stanley Sjöberg, en så rar farbror, jag gillar hans kåserier i tidningen Hemmets Vän.
Han blev glad att jag kände igen honom, han hade också varit i Lycksele och talat på ett andligt möte.

Samlingen växer, sen träffade jag Maud Olofsson, men hon och jag är bekanta vid det här laget, så jag tog ingen bild på henne, henne träffar jag på då och då.

Ikväll jobbar jag,och imorgonbitti, så det blir nån gång imorgon kväll jag fortsätter berätta om min resa.

Inga kommentarer: