lördag, maj 25, 2013

Fiffig förvaring

 Jag älskar sommaren, den här bilden tog jag 23.40 i torsdagskväll när jag just hade hängt tvätt, det är så skönt att det är ljust hela tiden.

 Förvaring är alltid bra att ha, här är 3 plastbackar i en plasthylla som har hjul, jag funderar på att ha tygband till scrapbooking i den, JA jag har så många band, det är helt sjukt, jag kollade i garderoben nu, 4 kartonger fulla ! Men man kan ju ha band när man syr kläder också ( skyller jag på, jag har inte sytt ett klädesplagg på 5 år minst) och dekorera annat med, Underbara Clara är ju så kreativ för att hon har saker hemma som hon kan göra nåt av, så pysselgrejer behöver man.
Men jag köper nästan inga pysselsaker alls sen 2 år tillbaks, jag har så mycket så jag lägger pengarna på att spara till en ny bil istället . ( Säg det inte högt så Samara hör det där hon står i garaget ).
Plastbackarna är från Biltema, 159 kr.
Cool väska som jag inte vet vad jag ska ha i, men jag kommer nog på nåt, den var så läcker, 179 kr på Jysk. 

Vaxduk med ryska dockor, köpt på Jysk, lägg märke till mina söta små bord på bordet, jag måste komma igång snart med mina dockskåp, allt ligger bara och väntar.
Jag har för många intressen, scrapbooking, dockskåp, kändisar, släktforskning, foto, resa, skriva, läsa, mm.

Inga kommentarer: