lördag, maj 18, 2013

Månadens paket från Miniatyrklubben

Jag köpte till tårtorna och borden och elefanten extra, i paketet ingick vattenkannan, skorna, leksaksbilarna, stekpannan, nycklarna, flaskorna och burkarna med innehåll.

Det är svårt att fota i förpackningarna, men jag vågar inte ta ur dem innan jag ska använda dem,eftersom de är så små och kanske kommer bort då.

Igår var en eländig dag, fattar inte vad som pågår.
Profetens fru dog, i en ålder av 85 år, så nu tvivlar jag att han kommer, de hann vara gifta 64,5 år.
En av mina vänners hus brann ner, Här kan ni läsa mer om det , en annan vän fick flyga från Umeå till Sthlm med sin lilla dotter som blev hastigt sjuk, flickan ligger i respirator nu, så alla ni som  är troende, var snäll och be för lilla Valda, ni andra kan hålla tummarna.
Min vän med chihuahuan fick åka akut till veterinären för lilla Champis började spy, han har varit sjuk till och från sen han blev förgiftad ifjol av nån mat han hittade ute, så nu ligger han med dropp, stackars lilla hund. Ja jag orkar snart inte mer, jag tycker allt det här är så jobbigt och tungt, och då är det ändå varken min fru,hus, dotter eller hund.

Inga kommentarer: