måndag, januari 27, 2014

Bilen lagad

Idag var jag till verkstan med Samara och fick bromsrören utbytta, oj så fina de nya är, men de kommer jag inte att se annat än på besiktningen varje år, jag ligger inte och krälar under bilen direkt.
Det blev dyrt, ca 3800, men jag måste ha bil eftersom jag bor i de norrländska skogarna och ibland åker på jobbuppdrag till andra orter, inte så mycket kollektivtrafik här.

Min mor var mer rörlig idag, på  en och en halv timme jag var där så var hon uppe och gick två gånger.

Servetterna, man kan tro att jag är sponsrad av Ica, men tyvärr är jag inte det, men skulle gärna bli , så om nån chef på Ica ser det här så ;)
Meningen med servetterna är att jag ska göra decoupage, vår handdukshållare inne på toa är så trist, träfärgad från 70 talet, den ska piffas upp med rosorna.
Den andra vet jag inte vad jag ska göra med, men den känns lite Tunisien och så, spännande orientalisk, jag kommer säkert på nåt att göra med de med.

Inga kommentarer: