torsdag, april 24, 2014

Renault Megane

Förra veckan provkörde jag en Renault, den är rätt ok framifrån, men från sidan är den inte allt för snygg, men oj så härlig den var att köra, och nyckeln var inte normal utan en fyrkantig platt grej man stoppade in i en öppning och så trycker man bara på en knapp för att starta bilen, inget mer " bryta av nyckeln i låset " som de gjorde i filmen Vi hade i alla fall tur med vädret.

På radion spelades den här låten när jag gled omkring.



Och det kändes verkligen som att jag var en lyxlirare,  jag har sagt förut att jag håller på att spara ihop till en Skoda, men jag ändrade mig, jag ska köpa en Megane, när jag kör den behöver jag inte se hur den ser ut i profil ändå. Nu väntar jag på att vinna pengar så jag kan köpa den snart, än har jag bara sparat ihop till en sjättedel av den.

Inga kommentarer: