söndag, november 09, 2014

Loppisfynd

Igår tittade jag in på en loppis, jag ska ju inte köpa saker egentligen, för jag sparar ju pengarna till min kommande blå Renault, men jag letade julklappar, och hittade faktiskt nåt, men det kan jag inte skriva ut i bloggen, sen gjorde jag fynd åt mig själv, Sophie Kinsella, En minshopaholic i mammas fotspår.  Jag har resten av serien, bara den fattades.
Mian Lodalen, Tiger. Jag har 3 andra böcker av henne, hon är verkligen bra.
Och så en finsk skiva, jag bara älskar finsk musik, 5 kr st för de här. Lite måste jag ju unna mig ändå.

I veckan ska jag jobba dels hemma i Umeå och dels i Örnsköldsvik och Lycksele.
Jag vet att min blogguppdatering är dålig, men jag jobbar mycket mer än jag nånsin gjort förr.
Jag har så intressanta arbetsuppgifter så jag trivs, men blogga, träffa kändisar och hålla på med scrapbooking blir det inte så mycket tid för just nu.

Inga kommentarer: