måndag, april 13, 2015

Utrensat i januari och februari

Vi fortsätter rensa, och jag antecknar allt, jag leder visst i mitt rensargäng på Facebook, haha.

248 kassettband
1 flaska indisk hårolja som gick ut 1993
1 nattlinne
2 nagellack
1 hårgummiband
1 ljuslykta
 1 parfym
 1 par skor
1 vitlökspressrensare  ( vi hade två )
 1 plastback
förpackningsmaterial
17 dvd filmer
3 konstiga hårgele med text bara på tyska

 3 rakbalsam 
1 bunt gamla räkningar,
1 bunt blandade papper
1 äckligt gem
1 tangent till ett tangentbord jag inte har kvar
1 plastleksak
 1 miniräknare
 19 ramar,
71 tavlor
1 cd fodral
1 stor hög med band ( alltså tygband man scrappar med ) 
1 pyjamas
1 skrivare
2 par sockar
15 datatidningar
 2 gamla mobiltelefoner
1 trådlös telefon
1 elektroniskt sudoku
 1 oanvänd biltermometer ( som man ska koppla i cigarettuttaget ) 
10 böcker
2 vhs film
1 skruv
2 tidningar
en bunt papper ( kom ihåg lappar, kvitton,reklam för OS -14 osv )
2 plastlådor
6 pennor
 4 grillvantar
5 kylskåpsmagneter

2 grytlappar
2 kartonger
1 förbandsväska för bilar ( från 96 ) 
1 konstig metallgrej
 1 dataprogram 
2 kuddfodral
en kräm mot munsår, gick ut 09
 en zinkpasta ( vad har man det till ) gick ut 08,

1 lakan

 
  en liten bit aidaväv som en tant i kyrkan hade börjat brodera på men tappat lusten, jag fick den 2003 om jag ville fortsätta, jag ville inte, i fjol la jag den på tidningshyllan för att riva upp hennes stygn och återanvända väven, men nu kastar jag den åt gamarna, jag har väv ! inte behöver jag sitta och hålla på med sånt heller.

Inga kommentarer: