söndag, april 16, 2017

Thomas Di Leva


För två veckor sen var Di Leva i stan, han sjöng i Tegs kyrka det var vårt fjärde möte.
Första mötet 2010
Andra mötet 2010
tredje mötet har jag ingen bild på, för jag var på jobbet när han dök upp och jag hade ingen kamera då.

Vi har filmer från den här konserten, men jag har inte laddat upp dem än, får göra det nån dag, jag fotade inte det han signerade men det var massor, Claes har en stor samling med skivor.
Thomas var lika trevlig och sympatisk som vanligt.

4 kommentarer:

G. Kjellvander sa...

Vet inte om du har träffat Per Gessle, men han ska ju ut på en större signeringsturné nu 27 april till 27 maj. Jag finns i samma stad som honom vid 2 tillfällen. :)

Samara sa...

Nej jag har aldrig träffat honom, var in på hans sida nu men hittade ingen lista över vart han ska , tyckte sidan var rörig och svår att hitta nåt på.

G. Kjellvander sa...

Ursäkta sent svar, p.g.a. resa och sjukdom, men denna tittade jag på. Instagram. Tror han finns på Facebook, Twitter m.m. också med bl.a. denna info. Jag vet inte om det har tillkommit fler datum. Gävle, Borlänge, Karlstad verkar dock vara längst norrut nu, men kommer kanske mer sedan. Blev ändå förvånad över att en så pass stor världsartist tar sig tid för detta och fansen under 1 månad. :)
https://www.instagram.com/p/BTHeS90FHlY/?taken-by=pergessle&hl=sv

Samara sa...

Jag såg en skylt i går om konsert men det var inte här, det var i Vasa i Finland, 4 timmars resa med färja så jag åker inte ;)