torsdag, juli 20, 2006

Det har hänt massor

Ja ni kanske tror att jag har gett upp redan, men nej då, så lat är jag inte,hihi.
Bara det att det varit full fart med allt möjligt.
I tisdags spelade vi minigolf (jag förlorade,sen pratar vi inte mer om det ) ,
och sen åt vi på restaurang Trädgården i stan, jag åt Club Sandwich, det är så gott med
kycklingmacka,och särkilt med deras goda currydressing.
Sen skulle Claes till jobbet, vi andra skulle till Krumelur,scrapaffärern här i stan,men
det var stängt, jag har alltså försökt komma dit i 2 månader,haha.
Men idag är det öppet så jag SKA dit ,borde i fortsättningen tatuera in hennes öppetider
på min arm eller nåt,med mitt dåliga minne.
Sen på kvällen matade vi ankorna och Sasha följde med oss, den katten är otrolig,så fort vi ska
ut och gå så skuttar hon efter,och före,och in bland buskarna på folks gårdar,och ibland får jag bära henne en liten bit när hon blir trött.
Hon satt under en buske och kikade nyfiket fram, jag antar att hon undrade vad der var för underliga varelser vi matade.

När sen Claes kom hem åt vi varma mackor, mmmm.
Igår morse åkte de medans jag redan sov,så tyst det blev utan släkten i huset.
Claes fick extra långt arbetspass igår,så jag scrappade från 15-21.30, var med i utmaningarna på pyssel.net , jag hann med 4 LO (scrapsidor) och ett kort.
Ska se om jag kan lägga in bilder här sen,om jag förstår mig på tekniken.
Sen spelade gossen och jag Super Mario tills ögonen gick i kors,och magen krävde varma mackor.
När Claes kom hem framåt 1 inatt så satt jag och spanade på alla andras bidrag i utmaningarna ,så otroligt mycket fint, tänk vad folk är kreativa =)

Idag ska vi till stan, rapport om våra äventyr där kommer sen .