torsdag, juli 27, 2006

Länge sen sist

Jag har inte glömt bloggen,men det är så varmt, jag är mest ute på dagarna, och på kvällen ska jag så städa ,scrappa och gosa med katten.

Hon går riktigt fint nu, imorse lyckades hon hoppa upp på min säng första gången sen skadan, det var såååå underbart.
Hon piper och vill ut ,då och då,men hon får stanna inne tills imorgon ändå,vill att hon ska bli mer återställd först.
Ja hon mjauar sällan, det är mest små pip,hon låter mest som en kattunge.
Jag gjorde en scrapsida igår, till en tävling i Annas scrapbooking, ska fota under dagen och lägga in här, pojken vill ha datorn nu,han och en kompis ska spela dataspel mot varann så då behövs min med.

Det är så underbart att det är så soligt och fint, jag älskar sommaren, tids nog blir det höst då man kan sitta inne vid öppenspisen,det är mysigt det med.

Inga kommentarer: