tisdag, januari 30, 2007

Vårtecken ?

Idag när jag var ute och gick såg jag massor av hundsk*t.
Det brukar man ju se mest framåt våren, jag har deppat för det varit mörkt och kallt,och kallt är det än,men det känns lite grand som att våren är på gång.
Eller som min kära mor brukar säga " När det är fullt av insändare i tidningen om all hundsk*t,och tidningen dessutom illustrerar det med tydliga bilder så man tappar aptiten när man äter frukost,då är det vår "

Min bil går fortfarande inte,och ingen människa förstår sig på hur man lagar en rysk bil heller,men min käre fader har lovat att om inte bilen är frisk igen innan nästa vecka så ska han komma och låna ut sin Volvo åt mig.
Han har ju 2 bilar.

Jag är less på att det är kallt jämt, har fortfarande inte räknat ur hur många dar det är till resan,ska ta och göra det nu :)

Fick hem boken som jag väntat på idag, kåserier av Ola Ström,som jag ska få i födelsedagspresent av min mor, jamen ååååh , jag vill bara sätta mig ner och läsa ju.
Har fuskat och läst första kåseriet,hihi.
Boken verkar jätterolig,jag rekommenderar den, den finns att köpa på www.solstollarna.se det finns också smakprov ur den där,4 kåserier tror jag det var.
Och så skrev han i den också.
Hälsningar till Anna och en stor kram från Ola.

Min man är svartsjuk nu,haha. Ja det kan han få vara,fnisss, han brukar bli mer romantisk då.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vårtecken är mysigt men hundskit mindre trevligt! Här såg ja snödroppar idag på väg hem ifrån skolan. Vet inte vad som är normalt i Göteborg men tidigt tycker ja det va!