fredag, november 21, 2008

Lite scrappat

Jag är urusel på att ladda upp och visa vad jag pysslar med,men här kommer ett gäng scrappade sidor.


Det här var en utmaning där man skulle bli inspirerad av nån av de sånger som de räknade upp,och jag gillar egentligen inte den låten,men jag gillar att pussa på kisse,hihi.


Ja en bild säger mer än tusen ord, förra julen helt enkelt. Fast pojken och min låtsaspappa kom inte med, jag vill inte klämma in för mycket bilder på en sida.


Den här bilden tog jag i fjol på en liten utflykt, det var så häftig med alla löv på vägen.


När vi åkte buss i Ryssland för 5 år sen , så bara försvann pojken plötsligt, efter att ha tjoat runt och pratat med alla ett bra tag.
Själv satt jag och pratade med min ryska väninna.
När jag hittade honom sovandes i en amerikansk missionärs famn så var jag ju tvungen att hämta kameran,det var så sött.han var 6 år då.



Jag och min snygging, rubriken är en låt av Bon Jovi, han mailade den till mig innan vi ens hade träffats,och redan då visste vi att det skulle vara vi för evigt, så när vi träffades tillslut så friade han efter bara några dar.
Lägg märke till min bård från en förpackning krustader igen,hihi.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hopp! Så mycket fint du har hunnit med att skapa! Jag gillar ju bården till krustaderna.. Som svar på din fråga till idolfinalen, du får ha vilken rubrik du vill, det är bara temat som är simply the best och hur du tolkar det!