fredag, november 28, 2008

Utmaning

jag har blivit utmanad av Henrietta

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet på inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Men jag har inte tid att nosa genom bloggar och kolla vilka som blivit utmanade eller inte, jämt när jag kollar så har folk blivit utmanade flera varv redan, så den som vill svara i sin blogg får göra det, jag skickar inte vidare till nån speciell.

* Jag började ta fram julsaker redan första november, för jag har så mycket att göra,och vill inte göra allt på en dag,det är inte kul,
utan det är bättre att det kommer fram en tomte här och där då och då,så julen liksom smyger fram.
Jag har också lyssnat på julmusik i flera veckor,hihi, leve julen.

* Mitt nya dushdraperi har en anka på sig


* Jag har hittils i år (28 nov ) scrappat 62 sidor,och gjort 81 kort.

* När jag skulle kolla i min anteckningsbok hur många scrapsidor och kort jag gjort,så gick jag ner för trappen,matade katten och gick upp igen, satte mig vid datorn,insåg varför jag gått ner, gick ner igen,tog ett tuggummi, gick upp igen,satte mig vid datorn ... gick ner igen !

* En av mina favoritsångerskor är Evridiki från Cypern, jag har 4 skivor med henne.

* Idag stod vågen på 86,9 !!!!! inte för att kanske är så lite på tisdag,men ändå ,hihi, det är ju - 5,3 kg sen starten, tjohej det finns hopp.

* Jag är otroligt dålig på svensk geografi, känner knappt till var några städer söder om Sundsvall ligger, men efter semestern, när vi körde ca 350 mil med bilen inom 2 veckor och var så långt som till Jönköping i söder och Åsele i norr, så har jag lärt mig massor.

Inga kommentarer: