onsdag, juni 15, 2011

Brittas 70 års fest

Ja som sagt, jag ligger efter med bloggandet, sitter nu på hotellet i Tallinn efter en lång dag,men i lördags så fyllde min svärmor år, så GRATTIS i efterskott, jag var där,och jag sa det personligen, men nu först kommer det i bloggen ;)

Vi var 39 st, varav ca hälften var släktingar och resten var vänner till henne.


Här är svärisarna tillsammans, glada att få fira dagen med så många människor som står dem nära.



Min svägerska Mia med sin söta son Erik.



Mysigt stenhus som var bredvid restaurangen där vi höll till, himlen blev så fin tycker jag.
jag har massor med fler bilder, men det tar väldigt lång tid att ladda upp, internet är rätt segt här på hotellet, så det blir inget mer, men maten var god, tårtan var ännu godare ;)

Inga kommentarer: