torsdag, juni 30, 2011

Inget internet

Vi har inget internet just nu, T3 sa upp oss, för de förlorar tydligen tusentalas kronor på adsl kunder varje månad, så vi ska ha Telia istället, men det tar ca en vecka att få det inkopplat, fast vi sa till en månad innan, suuuck.
Just nu har jag ett mobilt bredband som är slöare än en snigel som fastnat i ett tuggummi !
Att öppna webmailen tog 30 minuter !?
Klickar på en sida, går och städar, kommer tillbaks efter en kvart, nähä ,inte klart osv, osv, att komma in i bloggen tog bara ca 2 minuter, hmm, så att ladda upp bilder osv är ju inte ens att tänka på.
Hastigheten just nu är 1,1 kbs, jamen varför köper folk mobila internetpinnar ??
Jag skulle inte betala för en när de går så här slött, jag trodde att det skulle gå lite långsammare, men det här är löjligt.

I övrigt så jobbar jag med intervjuerna varje dag, hinner även sitta i solen, och så fortsätter vi städa här hemma.
Elis är på bättringsvägen efter sin olycka, han har börjat vara ute med kompisar igen, så då vet jag att han är ok :)
Fast det tar nog ett tag innan såren läkt ihop,men han har bra läkekött.

Inga kommentarer: