fredag, juni 03, 2011

Positiva låtar

Jag fortsätter med min lista på positiva låtar som passar in på att byta jobb eller förändra sitt liv på ett annat bra sätt.

Linkin Park - Breaknin´ the habit
Ja att bryta en dålig vana är ju det första man ska börja med för att förändra sig själv. Den här låten är full med energi tycker jag,och jag lyssnar gärna på den när jag städar.

Kate Ryan - Alive
Jag känner mig levande på ett helt annat sätt nu när jag slipper stiga upp 2.20 på morgonen.

Destinys Child - Survivor
Den har också ett bra budskap. " jag är en överlevare, jag ska inte ge upp, jag ska jobba hårdare, jag ska klara det "

Patrik Hernandez - Born to be alive
Ja vi är födda för att leva, inte för att varje dag gå till ett arbete man mår dåligt av.

Sandra - Little girl
Särskilt en textrad betyder nåt för mig " And she knows that its forever, and she´ll never ever return" Det var en ofattbar känsla sista dan som tidningsbud i höstas.

Samantha Fox - Nothings gonna stop me now
Titeln säger ju allt.

2 Brothers On The 4th Floor - Dreams will come alive
Drömmar kan bli sanna, men första steget är att våga drömma, den här låten är oerhört peppande för mig.

Snap - The power
Lyssna på den här några gånger och du klarar vad som helst :)

Inga kommentarer: