söndag, december 30, 2012

Ett bord är flyttat

Nu har äntligen mitt matsalsbord flyttat en trappa ner, eftersom jag satte min faders matsalsbord i matsalen, så blev det här över, först funderade jag på att sälja det, men det är ju snyggt, och det är en present från min mor för länge sen, så nu har jag rensat i rummet som var Elis sovrum när han var liten, och nu är förvaring för pysselsaker, skivor,filmer mm.
Dels kan man sitta där när vi får gäster så slipper man bära maten hit upp, och sen tänker jag att man kan ha stor nytta av det här bordet, för att lägga pussel, slå in julklappar, sortera pyssel mm.
Det tar tid att möblera om för att passa in de ärvda möblerna , men det blir bra i slutändan.
Ikväll har jag dessutom lagt ut 3 pussel och sålt i en grupp på Facebook, bra att bli av med lite saker och få in en slant, ska fortsätta sälja saker de närmaste veckorna, jag sålde 2 stolar till en kyrkis för några veckor också.

Inga kommentarer: