måndag, december 31, 2012

Mellandagsrea fynd

Jag fyndade lite på mellandagsrean i fredags, längst fram är det gunghästar och svampar, det står stickers, men de är ju väldigt 3D, bara 7.50 per förpackning på Rusta, tomten kostade 20 kr. Sjöjungfrun kostade 5 kr på Myrorna, sen köpte jag 2 djur och en bonde till fullpris på en leksaksbutik. Örhängen från Rusta, 79 kr för alla dessa, 18 par ju ! Men vad är det för mysko text på ett par, står det " flop " ??? de fattar jag ingenting av, men de andra är så härliga, jag har drinkarna på mig nu.
Spökhuset har fått några invånare, men jag har ju inga möbler än. Längst till höger är det en bit av en plastförpackning där jag tänkte att en mumie kan få flytta in, men hur gör man en mumie egentligen ? vanlig gasbinda är ju för stor.

Inga kommentarer: