torsdag, oktober 17, 2013

Svenne Hedlund




I lördags fick jag äntligen träffa Svenne Hedlund från Hepstars.
Snacka om deras hit " I natt jag drömde" , men han är nog den kändis jag väntat längst på, ända sen jag var några år gammal och blev medveten om musik har jag velat träffa honom.
Så det borde ju vara Abba som är härnäst på min  väntelista, eller Lill Lindfors.
Det är nog mer troligt att Lill kommer.



Han blev lite överraskad att vi var så många som stod och väntade på honom,
vi var 5 stycken ivriga fans. Claes jobbade tyvärr så han missade.


Här signerar han skivor åt en kille.
Svenne var väldigt trevlig och snäll, alla fick autografer och ta bild med honom.
Sen åkte han till Lycksele där han skulle uppträda på Hotell Lappland.



Det är skillnad på autograferna, till mig skrev han Kram, till Claes skrev han hälsningar.


Jag kunde inte låta bli att fota den här väldigt felparkerade bilen, hela 3 böteslappar hade den fått, men igår när jag skulle möta min kusin på flyget var den borta.
Nog för att jag är dålig på att parkera, men det här är nog rekord, de har missat nästan hela rutan, undrar om det var en rånare som bara hoppade ur bilen och flög iväg med bytet till Rio ?

Inga kommentarer: