torsdag, december 26, 2013

Julklappar

 Jag fick så bra julklappar i år. En bok om Postbussarnas historia, ett kuddöverdrag, en sjöhäst man kan hänga upp, ett sett med fotcreme och världens mjukaste sockar, ett hänge som nästan ser ut som ett fabergéägg, det är öppningsbart, och örhängen fanns i.

 Badbubblor i en så fin ask att bara den var värd att få.
Coola pappersnäsdukar,  servetter från Gotland med igelkottar.
En julgran som är en lampa som växlar färg. 



Dockskåpsmöbler, men två av dem hann kantra när vi skulle fota, en bedårande liten dockservis,  en söt uggla som är ett läppglans.

Jane Hellen schampoo och balsam, jag älskar verkligen den doften, 2 granpynt som är coola dödskallar, en tesil i form av en anka, badskum, tamponger i två små jättesöta plåtburkar, men de syns ju knappt för de är i en kartong.
Två underlakan, det är nåt jag verkligen behöver, våra håller på att vara helt utslitna.
Och en liten fin skottkärra, den som följde med huset var oerhört stor och klumpig, den skänkte vi bort i höstas, nu fick vi en lagom och användbar.
Den var inte i ett paket, utan det var en bild på den och så stod det " jag väntar i garaget "

Pojken fick sockar, en Twistpåse, duschcreme och deodorant Axe, rakvatten ( inte för att han behöver raka sig men han gillar att lukta gott ) biobiljetter, presentkort på kinarestaurangen Shanghai, pengar och en hylsnyckelsats, den sista var från min mor och hennes man , och han var helt salig, han öppnade och tittade på den flera gånger under kvällen.