fredag, maj 23, 2014

Pamela Andersson

Jag skickade mail till Pamela Andersson som är redaktör för Topphälsa, och bad om en autograf.
Hon är så härlig tycker jag, både som reporter och nu sista åren sen hon drabbats av en hjärntumör, hon tränar och bygger upp sin kropp och är positiv, hon peppar mig jättemycket genom sin inställning.
Igår fick jag autograf, och så hade hon skickat med senaste numret av tidningen, så snällt.

Jag som skrev igår att Volvon var i toppskick, men i morse var batteriet dött, så Claes fick ta min bil till jobbet, tur att jag var ledig idag. När han kom hem och skulle ladda batteriet såg vi att det var ju 10 år, ja inte undra på att det var dags att ladda då. Det är ju tur att felen dyker upp nu och inte om nån  vecka  när jag ska ut på tjänsteresa.

Inga kommentarer: