måndag, juli 21, 2014

Försenade födelsedagspresenter.

Enda fördelen med att min favoritkusin bor 35 mil ifrån mig är att det är spännande när jag får mina födelsedagspresenter på sommaren när vi träffas.

Jane Hellen schampo och balsam, jag är så otroligt  förtjust i den doften.
Anteckningsbok med kronprinsessparet, sminksvampar, en handduk med texten " Om jag fick välja en syster skulle jag välja dig varje gång "
Jag blev riktigt rörd. Eftersom vi båda är enda barnet så bestämde vi redan som tonåringar att vi skulle bli systrar istället för bara kusiner.
Och så det häftigaste och mest oväntade : ett örngott med Ola-Conny från Ullared !
Hon var dit och shoppade och hon vet att jag tycker att han är cool.

Imorgon ska jag och Claes ut på en lång bilresa, jag vet inte alls hur det går med bloggandet, om jag kommer ihåg och orkar, om hotellen har internet osv , men om allt funkar så ska jag försöka uppdatera varje dag var vi är och lite vad vi gör så får jag blogga ordentligt om resan när vi kommer hem. Vi har inte ens planerat exakt var vi ska, första stoppen är Bollnäs, Göteborg, Skagen, sen får vi se.

Inga kommentarer: