måndag, september 08, 2014

Blogbag från Loppi

Jag hade glädjen att få en blogbag från Loppi med massa trevliga saker.

En Softlan sköljmedel, med den nya doften Triopical passion, den doftar verkligen gott.

Ekologisk kokosmjölk och en kryddmix Pangeng Red Curry spice mix , från Santa Maria .
Kokosmjölken känner jag ingen skillnad på mot för vanlig,men ekologiskt är bra.
Kryddmixen var god, jag skulle gärna köpa den igen.

Findus Fiskpinnar, de glömde jag tyvärr ta med på bilden, förpackningen ligger i frysen.
Såna brukar jag köpa, både jag och pojken gillar dem,man kan ju göra fiskburgare också, 2 fiskpinnar i ett hamburgerbröd med dressing.

Tidningen Loppimagasin, intressanta artiklar och en hel del rabattkuponger som mest passar barnfamiljer.

En tygväska, designad av Kitty Jutbring, lägg märke till hunden som kissar, hihi.
Vill man köpa en sån så finns den på http://loppi.se/childhood/
100 kr kostar den och 50 kr går till Childhood.
Väskan är tillverkad av återvunnet material.

Och så min favorit, filmen Rio 2.
Den är inte lika bra som ettan, men det brukar sällan uppföljare vara, men det är ändå en mycket vacker och välgjord film, och ett måste om man gillar fåglar.

Tack så mycket Loppi för de fina sakerna.

Inga kommentarer: