måndag, februari 02, 2015

Mot Härnösand

Imorgon ska jag på tredagars kurs i Härnösand, jag gillar inte att åka tåg för jag får dels panik att missa det och dels blir det jobbigt med bagaget och så måste jag stiga upp mitt i natten för tåget går 6.45.
Jag kommer inte att ha laptopen med, för jag får massa saker att ta med hem bland annat firma-laptop så det blir inget bloggande när jag är borta, och på fredag ska jag köra till Vännäs och jobba.
Men jag dyker nog upp framåt lördag.
Ska bli intressant att se om de har mindre snö än vi.
Det är ett nytt jobb jag börjar så det blir arbetsgivare nummer 7, eftersom jag bara har projektanställningar så är det alltid bra med nya företag att jobba åt, än om många projekt återkommer regelbundet.


Idag fick jag mail från den chef jag jobbat mest åt i januari. Hon skrev :
Jag uppskattar verkligen det jobb du gjort på detta projekt; du gjorde en hel massa intervjuer och många av dem gjorde du med väldigt kort varsel. Starkt jobbat Anna!

Jag blev så glad över berömmet.

Inga kommentarer: