onsdag, oktober 10, 2007

Roger Moore

Idag kom min gosse och frågade allvarligt :
"Är Roger Moore död ? "
"Va,näää,inte alls",sa jag, " hur så "
" jamen varför var inte han med i nya Bondfilmen då,varför var det en ny kille ? "
" Jo min gosse,det beror på att Roger Moore fyller 80 år på söndag,så han vill inte vara Bond längre"
" Vaaaaaaaaaaa ?? Är han 80 år !!?? "
" Jooo det är han "
" Jamen han före då ?? "
" Sean Connery,han är nog typ 78 tror jag "
" Ojoj,men jag tycker de hade kunnat varit Bond ändå ju " sa gossen.

Hihi ,ja det skulle varit intressant,Bond kommer och slår ner skurkarna med sin käpp då.
Grattis på födelsedan i förskott Roger !!

( Inte för att jag tror att han läser det här,men bara om utifall att,så kanske han blir så glad att han skickar ett signerat foto till mig.hehe )

3 kommentarer:

maxell sa...

Haha de är för underbara ibland.

Fast Sean spelade väl in Entrapment för inte allt för många år sedan... men det kanske var den unga kvinnan som han duperade som fick göra alla actionscener. Jag minns inte. :S

Hur som haver. Du är utmanad. Kolla i min bloggerihistoria. :)

Emelie Solli sa...

Hahahahaahahahaha! :D

Anonym sa...

Hej Vore kul att veta mer om dej! Därför utmanar jag dig att berätta 7 sanningar om dig själv. Läs mer i min blogg! :)