måndag, februari 16, 2009

Besiktningen godkänd

Idag besiktade jag min kära Samara, jag var så nervös, drömde till och med en mardröm inatt om att jag fick körförbud av 10 olika orsaker, huu.
Men allt gick bra, inga anmärkningar,och besiktningsmannen sa till och med att han tyckte att det är en mycket bra bil.
Så underbart, vilken lättnad, när det dessutom var så kallt som - 14, men min ryska bil är ju byggt för att klara Sibiriens kyla, annars så tycker jag egentligen att man borde få besikta bara på sommaren, såg ju att det var lite is som satt fast under henne när hon blev upphissad.


Den ryska OS nallen Misha får symbolisera Ryssland nu, jag hittade honom på en loppis för bara 5 kr för nån månad sen.
Hatten köpte jag när jag var i St Petersburg 2003, jag har svårt att få den att sitta bra,den vill ju falla av när jag rör på mig,den klär Misha mycket bättre tycker jag.

Fick paket från en hemlig vän idag, jag är med i det på 2 forum den här månaden,så jag har ett paket till att vänta, spännande.


Fotofix fick jag,och så dessa söta hjärtchams, hade aldrig sett såna förr,men de har många möjligheter.

Inga kommentarer: