måndag, februari 23, 2009

Inga fiskpinnar ..


Men faktiskt 2 fiskpennor !
Dessa köpte jag i januari,en till mig och en till pojken,fast jag skulle ha köpstopp i år.
Men en del saker är svåra att motstå,de är ju så häftiga,ser så levande ut, och katten är minst sagt förtjust i dem.

I övrigt så har jag köpt lite kläder, 4 plagg faktiskt,men det var sånt jag verkligen behövde, det är ju skillnad mot att köpa bara för att man vill ha.
Och så hmm 2 tavlor från Tallinn, och några skivor,men jag köper absolut mycket mindre än vad jag brukar, än syns det inte på kontot,för elräkningen för januari var inte av denna värld,men så är det ju varje år.

Vattenkannan har jag haft ett antal år,min mor klagar alltid på den när jag reser bort, att det är för smal snabel för att vattna med, det tar ju evigheter innan nåt kommit ut,säger hon.
Men den är ju sööööt.
Tänk så roliga saker det finns ändå, jag kommer aldrig att kunna ha mitt hem som i nåt inredningsreportage där allt är så strikt och på exakta platser, jag faller alltid för sånt som är coolt och häftigt.

1 kommentar:

Miapuh sa...

oh vad fina pennor :D sån hade passat bra här :D
kram