måndag, juli 30, 2012

En vecka i Paris

Det var ju inte meningen att jag skulle strunta i att blogga helt under resan, men jag har verkligen inte haft tid, vi går och åker, ser saker och fotar, varje kväll är så så utmattade att vi nästan somnar med lampan på,först i går köpte vi vykort,men har inte fått tag på frimärken, ska posta dem från Västerhaninge, bättre sent än aldrig ;)
Imorgon reser vi till Sverige, det ska bli skönt, ett glas Coca Cola kan kosta uppåt 80 kr på restaurangerna, det finns nästan inga övergångsställen, och det har varit ca 35 grader varmt hela tiden.

Jag lovar att visa massor av bilder och berätta när jag är hemma i Norrland, under kommande vecka blir det nog bara lite.
Och hotellet här , som skryter med höghastighets internet, jo pyttsan, 256 kb !!! Vill man ha extra snabbt internet på 560 eller vad det är, så kostar det 90 kr per timme.
Det är den dyraste stad jag varit i, att gå på toa kan kosta 9 kr ( men jag går bara där det är gratis såklart).

Inga kommentarer: