lördag, juli 21, 2012

Lisa Miskovsky

I onsdags var vi på torget och lyssnade på Lisa Miskovsky. Det var " Sommaren i city " festivalen, som är 3 onsdagar i juli varje år.
Hon var så bra och personlig, och det var mycket folk där, men ingen trängdes, det var gott om plats, en del dansade rent av. Tack och lov var ljudnivån inte så hög heller mot för vad det oftast är, dagen efter såg jag hur en reporter hade klagar på just det . Hon sjöng bland annat Driving one of your cars, Why start a fire, och Lady stardust.

Hon är så gullig och rar, det här var andra gången vi träffades och hon kände igen mig, jag sa att det var nog ett år sen, men hon trodde att det snarare var 1,5 år sen. Det får inte dröja lika länge innan vi träffs igen, sa hon. Ok, hon säger nog så till alla fans, men hon får verkligen folk att känna sig glada och speciella.
Jag hade en singel att få signerad, resten av samlingen signerade hon i fjol, och så en bild som Claes tog på henne ifjol i Skellefteå. Jo jag är dålig på att blogga, i tisdags besökte jag min pappas grav, onsdags jobbade jag, igår bar vi möbler osv osv.

Inga kommentarer: