tisdag, november 06, 2012

Årets kalender

Nu är det dags igen för Bodyshops kalender, det ska bli så spännande.
De finns i tre prisklasser, i fjol köpte jag den dyraste, nu köpte jag mellanklassen.
Ju dyrare man köper, så blir det fler fullstora förpackningar.
Ifjol fick jag bland annat ett litet schampo som luktar så gott och är väldigt drygt, jag brukar ha det med till badhuset, men nu håller det på att ta slut, så jag köpte en stor förpackning av den sorten, jag hade 100 kr rabattkupong och en 20 % kupong så jag fick schampot för bara 8 kr.
Man fick inte använda kupongerna på kalendern, det kan jag förstå för den är ju rätt så dyr.
Jag fick ett litet parfymprov också.

Det var inte meningen att bli så långt blogguppehåll, men i fredags hade jag fullt upp med kyrkliga vänner, i lördags körde jag de 70 milen hem igen, inklusive 2,5 timmars rast hos min kusin som bor halvvägs så tog resan 11 timmar, det var total dimma från Sundsvall och uppåt, när det var som värst såg jag bara en vägpinne åt gången.
Igår var jag till kyrkan och var dessutom väldigt trött.
Idag skulle jag bara vara hemma och städa toa och annat nödvändigt, men då ringde en av cheferna igår och hade kris, jag var inte så sugen på att jobba, men jag blev erbjuden dubbel lön om jag ryckte in idag, då var det ju en annan sak :)

Inga kommentarer: