torsdag, november 15, 2012

Lena Endre

 I går ( tisdag ) träffade jag äntligen Lena Endre, hon var en av de kvinnliga kändisar jag helst ville träffa, jag har ju väntat sen 80 talet på att få träffa henne.
( Nu ligger Lena Philipsson högst på önskelistan )
Hon var trevlig och signerade mina filmer och i blocket.


Richard Wolff träffade jag för ungefär ett år sen, då blev det oskärpa på bilden, så jag ville ha en ny bild, fast nu blundade jag istället. Han kände igen mig och var lika vänlig som sist.

4 kommentarer:

G Kjellvander sa...

Göta Kanal-boxen, vem mer än Endre och Loffe är det som har signerat? Det är de två jag kan utskilja och det ser ut som sammanlagt tre st. :)

Samara sa...

Peter Harrysson var min spontana tanke, men sen kom jag på att jag hade inte den boxen när jag träffade honom, och konstigt nog så glömde jag ta med den till Yvonne Lombard ( första gången hann hon inte, men nu sist skulle hon ha hunnit ) och inte Magnus Härenstam heller, suck.
Jag hade en annan Göta kanal i pappfodral först som jag fick signerad av Kim Anderzon, Peter Harrysson och Ulf Brunnberg.

Men jag kom på till slut att det är Pia Johansson som är den tredje.

Ann-Charlotte sa...

Min mamma var arbetskamrat med Lena Endres mamma en gång i tiden. Vi är från samma kommun. Jag har aldrig sett henne i verkligheten, Lena alltså. Hon gick inte ens i samma skola som jag gjorde och är några år äldre än mig.

G Kjellvander sa...

Svårt att hålla reda på alla namn som signerat överallt och vilka gånger man ska ha med vilka saker, hehe. Men tack för svaret, du kom ju på det till slut.