lördag, november 24, 2012

Toni , Anna Maria och Gunilla


 Igår träffade jag Toni Holgersson, musiker. Han har gjort många skivor, men jag kan inte komma på nån låt med honom, jag får ta och kolla på Youtube. Han var trevlig.
 En extra bonus var Anna Maria Espinosa som sjöng Innan alla ljusen brunnit ut, i Melodifestivalen 2010, jag visste inte att hon skulle komma, då hade jag kunnat haft med mig skivan och fått signerad. Hon var också trevlig.

 
 Och så anledningen till varför jag satt och väntade : Gunilla Bergström , Alfons Åbergs " mamma " jag var så ivrig, i fjol missade jag henne men bara några minuter, taxin åkte när jag kom, så nu satt jag en timme i förväg för att vara på säkra sidan. Hon var stressad till flyget och hann gå ut innan jag fick upp kameran, men hon kändes väldigt hjärtlig och äkta.
Autograf i blocket och så fick jag boken signerad, den autografen ser likadan ut såklart, så det är roligare att visa framsidan för er.

Inga kommentarer: