torsdag, augusti 08, 2013

Nolia dag 4

 Idag var jag och lyssnade på Callinaz som är jättebra, och jag fick bild med sångerskan.

 Hon är hur söt som helst, det blev ingen bild på resten av bandet för de höll på att packa ihop sina instrument så de gick fram och tillbaks, men jag hann få autografer av dem alla.




 Thomas Deutgen, dansbandexperten,  trevlig även han.


 Och titta här vem som dök upp, Taxi-Kjell, från tv programmet om Dansbanan i Täfteå, han är ju lokalkändis nu, jag fick gärna ta en bild på honom.



Trevligast och gladast idag var Tobias Karlsson från Let´s dance.


Han hade dansskola med publiken, min kompis Andreas var med och dansade.



Jag filmade och försökte få med både Andreas i svart tröja med text, och Tobias, men det var inte helt lätt eftersom de rörde på sig, hihi.

Inga kommentarer: