söndag, augusti 11, 2013

Nolia dag 5

 Idag var jag till Nolia efter kyrkan, sista dagen, ( Mässans dag 9, men min femte dag ) och jag fick träffa Anton Ewald från melodifestivalen, men man fick inte ta bild med honom, det fanns inte tid för det, kön var hur lång som helst, det var hundratals människor som ville ha autograf, han höll på och skriva i ca en timme, han hade sjungit 4 låtar före det.

 Den här bilden hann jag ta när han gick i väg, han sneglar ju lite på mig.

Jag köpte singeln och fick den signerad, och en badge, men man fick inte autograf i block, det var som med Yohio, annars skulle köerna aldrig tagit slut, men nog tycker jag ändå det är taskigt för de barn som stått i kön över 40 minuter och så när de äntligen var framme sa vakten : Har ni inte köpt nåt ? då får ni bara gå vidare, tyvärr, och så fick de inte gå fram till Anton alls.

Jag filmade en låt när han sjöng, har inte kollat på den än, är den nåt att ha får jag ladda upp den imorgon, men jag stod lite dåligt till, jag såg mest skallar.

Inga kommentarer: