onsdag, september 25, 2013

På väg mot Sverige

 Min reseskildring från Norge fortsätter.
Vi kom in i ett köpcenter utanför Bodö , där hade de otroligt läckra marsipanfigurer, men jag köpte inga, det är ju synd att äta så vackra skapelser.


 Vår Volvo sticker fram näbben, jag undrar om hon kan komma in i Guiness rekordbok snart, som jag fotar henne med byggnader överallt i Sverige och nu även i Norge,vi tog många fler bilder än jag visar upp.
Till sommaren ska vi till Danmark :)

 Rognans kyrka.


 Så kom vi till Sverige efter att ha åkt en lång slingrande väg, det kändes rätt skönt efter en vecka utomlands.

 Här har både Sverigs och Norges kung skrivit sina autografer.

Kolla till vänster, den lilla pricken långt borta är söta Volvon, vi var alltså i Sverige och bilen stod olåst i Norge, jag har så larvig humor att jag tyckte det var festligt.

Inga kommentarer: