lördag, november 02, 2013

Jessica Andersson och Ola Salo

I går ( torsdag ) träffade jag Jessica Andersson.
Hon var glad och tog sig tid att signera fast jag hade många skivor med.


Både hon och Ola Salo hade länge stått på min lista över kändisar jag vill träffa.
Han var också glad och sympatisk.

En bonus var Umeås egen Mästerkock Julien Hueber.
Än fast han inte vann tävlingen så är han väldigt populär .
Han verkade lite förvånad att jag ville ha autograf, jag är övertygad om att han kommer att gå långt.

Ola var bara med på Melodifestivalen 2007, med The Ark.
Jessica har varit med både som sig själv och i Fame, 2003, 2004, 2006, 2007, 2010.
Jessica
Ola, det blänkte av blixten i silvertexten, men jag blev för lat att ta en till bild.
Julien.

1 kommentar:

G. Kjellvander sa...

Ola Salo (Svensson egentligen) är otroligt trevlig och sympatisk, jag har nog träffat honom ett tiotal gånger i olika sammanhang (mest i och med The Ark) sedan år 2000.