tisdag, november 19, 2013

Rickfors, Ronander och Hylander

I lördags åkte jag och Claes upp till Lycksele, äntligen fick jag träffa Mikael Rickfors, efter 25 års väntan och 14 mils resa . Jag skrev till och med en novell i klass 9 om jag att jag träffade honom, men nu först blev det av.
Men när han väl dök upp efter showen fick jag tunghäfta först,  det var ett stort ögonblick.
Han var tack och lov lika sympatisk och vänlig som jag hade tänkt mig.


Jag hade med 8 LP skivor, en vinylsingel, en kassett, en cdskiva med Grymlings och Melodifestivalen 2009 som han var med i. Plus en annons för Norwegian .
Mina cd skivor fick Claes signerade när han träffade honom ifjol. 




Dan Hylander var också trevlig.



Mats Ronander är en trevlig man  jag träffat förr, Claes har träffat honom flera gånger, så de håller på att vara bekanta vid det här laget. Han kände igen Claes redan när vi satt i publiken.
Autograferna smetade tyvärr ut sig lite, för det duggregnade när han signerade, vi var med honom ute när han rökte.

Jag har självklart konsertbilder också, och några filmer med dåligt ljud, förstår inte att det blir mycket sämre nu än när kameran var ny. Jag får visa det nån annan dag och  bilder som vi tog när vi var på kvällspromenad

Inga kommentarer: