lördag, november 09, 2013

Tommy Körberg och Sonja Aldén


Äntligen fick jag träffa Tommy Körberg, jag träffade honom egentligen för 3 år sen också men då gick han bara förbi mig och hade inte tid alls, men nu var han glad och hade tid att vara med på bild.
Typiskt att jag skulle blunda då.

Sonja Aldén har jag träffat två gånger förut, men hon är så rar så det var kul att få träffa henne igen.
I bakgrunden ser man mig hålla upp dörren åt Tommy på kryckor, han hade tydligen fått ny knäled.

Sonja signerade två melodifestivalskivor och två skivor med henne själv.
Jag hade gärna velat få av Tommy i blocket också men vi var så många som ville träffa honom att det inte blev tid för det, men nu fick jag ju Stad i ljus , från 1988 signerad.
Det syns inte så bra på bilden för det är en silverfärgad penna men om man klickar upp bilden syns det bättre.


Inga kommentarer: