onsdag, juni 18, 2008

Grattis älskling


Ja här är det tätt mellan födelsedagarna, nu är det min snygga man som fyller år, grattis !!!

Vi ska äta på Mcd för att fira,haha, vi har inte tid att sitta på nån restaurang och vänta på mat,vi har massor att göra, nu har han börjar gräva på gården för att lägga snygga stenar eller vad det heter, ni vet,som folk har på sin infart, så att det inte ska bli lerigt när det regnar,så bilen får torrt under fötterna.
( jaaaa jag vet,bilar har inte fötter utan däck )

Här kommer en bild på vår snygga veranda som svärfar byggde när han var här.
Ja jag vet,möblerna är hemska, vi ska mest troligt köpa nya idag.
Men de på bilden är 23 år,så de har klarat sig länge.

6 kommentarer:

Lilo sa...

Fin veranda! Man kan alltid måla möbler också, jag målar sängmöblerna just nu, blir ialla fall bättre! =) Ha en trevlig midsommar!!!

Samara sa...

Jo man kan måla, jag målade sist för 5 år sen, tog en hel dag,men nu har de börjat ruttna, benen på stolarna har det lossnat bitar underifrån på, man skulle kunna kapa av dem kanske,men vi köpte nya på ica för 2000 kr,hihi.
Alltså bord, soffa, 2 stolar och dynor.

Anonym sa...

hej vännen!
Det var ett tag sedan jag tog mig tid att läsa bloggar. Ja du har säkert läst vad jag hållt på med, men det blir ju aldrig klart. Bara jag får bror min att ta hand om möblerna blir jag nöjd, usch tänk om jag hade kunnat ge dem till någon som verkligen vill ha gamla möbler för de är så fina. Men vi har ingen plats alls heller. Tror inte jag ska ta en enda möbel faktiskt. När var det du ska ner till Stockholm? Vi ska nog åka till Finland och Tallinn. Får väl se vad det blir med det.
Hoppas du har det bra, kramar!

Anonym sa...

Snygg verandra.

För övrigt vill jag passa på att tala om att jag har utmanat dig i min blogg. :)
http://www.creamaria.com/2008/06/22/utmanad-3/

maxell sa...

Aaah. Vilka härliga utemöbler. Jag menar modellen. De görs inte riktigt i det utförandet längre...

maxell sa...

Äsch. Jag måste ju lämna sent grattis till bussmannen med. Grattis!