tisdag, juni 17, 2008

Grattis Mia !

Min svägerska fyller år idag, jag vet inte om du brukar läsa här,men om du gör det så :
Grattis !!! Hoppas du hade en underbar dag.

Jag hade en intressant dag, sorterade massor av scrap-papper, och hittade en duk som vi köpte på Rhodos ifjol och som jag glömt bort, jamen hur hamnade den där ?
2 stämplar kröp också fram, den ena hade varit borta i ett halvår,och så läckert tårtpapper fanns där,det borde jag använda nån dag,men jag hinner inte pyssla,det är så mycket annat hela tiden.
Idag fyllde vi luft i däcken på min 28 år gamla Opel som stått avställd i 6 år, hon startar så snällt , uppför sig inte som en bil som stått stilla så länge,men det klart hon är väl utvilad då,hihi.
Sätet var så mjukt jämfört med samaran, jag sjönk ner en bra bit,det var lite förvirrande. Hoppas kunna besikta henne snart och glida runt i sommar.

Inga kommentarer: