måndag, januari 19, 2009

Citron

Jag drack alltid läsk förut, ungefär varje dag,men sen började jag att bara dricka på helgen, för jag vill ju gå ner i vikt,men öppnar man en flaska på 1,5 liter på helgen så måste man ju dricka upp den innan nästa helg, annars går kolsyran ur, så då dricker jag ju läsk långt in på veckan ändå, inte bra.
Nu i helgen drack jag bara 2 flaskor, 33 cl, och de räckte i 2 dar, sen har jag druckit en massa citronvatten.
En citronskiva i ett glas vatten piffar upp otroligt.
Och man kan återanvända skivan länge, jag hann med ca 5 glas på samma skiva,och det var lika gott.
Lite popcorn kan man väl också få unna sig då, men jag ska inte äta popcorn lika mycket som förr, i första hand för att det tar tid att äta dem, jag tar ju ett åt gången,äter sakta och njuter,men det har jag inte tid med om jag ska komma i säng nån gång.


Inga kommentarer: