fredag, mars 04, 2011

Caroline af Ugglas och John Crispinsson


Caroline skulle ha kommit till Umeå i höstas, men då blev hon sjuk, den här gången höll hon sig frisk :)
Och hon skrev autografer frivilligt, jag behövde inte ens säga " snälla snälla " hihi.


Jag och min kompis hann prata med henne en stund när hon väntade på taxin.


autograf i blocket och så signerade hon skivan .
Claes jobbade så han missade henne,vilket han var väldigt besviken över, men han fick ju den här fina hälsningen.


Jag skulle inte bli en bra pokerspelare, för plötsligt kom John Crispinsson, och jag mitt nöt utropade : John, äntligen !
haha, han såg road ut och sa : va? äntligen ?
så jag fick ju förklara att jag hade sett honom inne i korridoren och väntat ivrigt på att han skulle komma ut, och att jag har velat ha hans autograf i ungefär 20 år.
Jag passade på att tigga till mig en kram också , han kändes väldigt varm.


Den som väntar på nåt gott :)


Ytterligare en person var också med, Göran Lambertz.
Han var justitiekansler i 8 år innan han blev justitieråd för lite mer än ett år sen.
Han har också varit sommarpratare 2007.
Han blev oerhört förvånad när min kompis ville ha autograf av honom, det verkade som att han aldrig skrivit en autograf förr.


Han var skärpt minsann, de flesta män hör ju knappt vad man säger när man pratar med dem, men han hade hört när jag jag sa mitt namn till John, fast han själv pratade med min kompis just då, det är imponerande.

Claes är på House of Metal nu, så jag får se om han kommer hem med några bilder eller autografer inatt.
Imorgon ska vi till stan och träffa en trevlig man som vi träffat förr, Kee Marcello.
Jag måste skärpa mig och göra klart listan över hur många autografer vi har,det ska bli en spännande läsning :)

Inga kommentarer: