tisdag, mars 15, 2011

Yvonne Lombard

Jag brukar ha tur med kändisar, men ibland går det mindre bra.
Vi träffade Yvonne Lombard, som gör en härlig roll i Göta Kanal, jag och Claes fick varsin autograf i blocken.



Men sen blev det inget mer, jag hade gärna velat få filmen signerad, och ta en bild på henne, men hon sa hejdå och gick till taxin.
Jag frågade om vi inte kunde få ta en bild.
Nej tyvärr,det hinner jag inte,sa hon.
Nähä, så snopet.


Men här är räddningen, vår kompis Thomas har träffat henne tidigare under dagen,när hon hade mer tid, så här är en bild på henne , tagen i Umeå idag, bättre det än inget alls, så bra att jag fick använda den här bilden :)
Det viktigaste är ju inte att ta fotot själv, men att ha en bild som minne av hur kändisen ser ut den dag man möter dem.

Efter vårt snabba möte med henne skulle jag och Claes äta västerbottensostpaj på café Göteborg, men tänka sig, det var fullsatt.
Så vi tog med oss maten hem istället, den här kvällen blev inte som vi hade planerat, men maten var god, och vi har ju fått ännu en kändis i samlingen trots allt.

Inga kommentarer: