söndag, april 10, 2011

Tredje dan på rad

Imorse ringde min mor och berättade att jag är med i Aftonbladets bilaga, jag blev förvånad, hade glömt att jag skickade in nåt till dem, men jag är på bild med Martin Kellerman, och får 2 biobiljetter för det :)
Nu har jag alltså haft nåt publicerat i Ica Kuriren på fredag, Västerbottens Folkblad på lördag och Aftonbladet på söndag, helr otrolig flax :)

Det har varit en vacker solig dag, alla var på extra gott humör i kyrkan, och det blev ett väldans ståhej av att jag hade med tidningen med min artikel från igår, jag fick beröm och gratulationer.
Folk började också ge mig tips om annat jag kan skriva om, och vart man kan skicka texter mm.
Jag har inte hunnit så mycket ikväll, renskrivit en text, sett på Mr Beans semster, matat katten med små små bitar av fläskfilé, en lugn dag helt enkelt.

Inga kommentarer: