onsdag, april 13, 2011

Trevlig post


Igår fick jag en överraskning från min pysselkompis Malin, en söt pappväska med massa dekorationer i, och ett vackert kort.
Hon vann väskan i en tävling, men tyckte att den skulle passa bra till mig för det är resetema på dekorationerna :)

Jag fick dessutom de 2 biobiljetterna från Aftonbladet för att jag var publicerad hos dem, och i förrgår fick jag Ica checker på 75 kr från Hemmets Journal för min text om ekorren.

Idag fick jag ett stort kuvert.
Jag hade skrivit ett mail till en datatidning för att en väldigt oseriös telefonförsäljare ifrån dem hade ringt mig och gång på gång sagt att jag skulle FÅ tre nummer,och sen kom det fram att det kostade några hundra kr.
Chefredaktören för datatidningen, han har nog fått fnatt, för detta fick jag : en datatidning, en mobiltidning, en pryltidning, en facebooktidning,
en korsordstidning och en fototidning ! från deras förlag, ojoj.
Snacka om att han är omtänksam och generös, så det är alltså lönsamt att klaga på telefonförsäljare som kommer med falska löften :)


Här är bilden med mig och Martin Kellerman från Aftonbladet söndag.

Idag har jag köpt nya sommardäck på samara, det var hög tid, de gamla var väldigt slitna.

Inga kommentarer: